Yhdessä liikkumisen iloa Vaasassa

27.04.2014

Vaasan Fennia Arena täyttyi perheistä 27.4.2014, kun VPS Juniorit ry ja Suomen Perheliikuntaliitto ry järjestivät yhteistyössä perhefutistapahtuman. Tapahtumaa varten oli suunniteltu yhteistoiminnallisia liikuntarasteja, joilla lapset ja vanhemmat suorittivat yhdessä liikunnallisia tehtäviä pallojen ja vähän muidenkin liikuntavälineiden kanssa.

Tapahtumakonseptin myötä lanseerattiin samalla myös innovaatiopalkinnonkin saanut kasvatusliikuntamenetelmä. Palkittu menetelmä perustuu yhteistoiminnallisen oppimisen periaatteisiin, tehtäväsuuntautuneeseen motivaatioilmapiiriin sekä lisäksi siinä hyödynnetään psykomotorista lähestymistapaa liikuntaan. Menetelmästä saa lisätietoja ottamalla yhteyttä Suomen Perheliikuntaliittoon.

Tapahtumassa, jossa lopulta oli yli 100 osallistujaa, sekä lapset ja että vanhemmat saivat liikunnallisia onnistumisen ja ilon kokemuksia! Tapahtumaa toivottiinkin järjestettäväksi uudestaan!

Takaisin uutisiin

Suomen